Gåtor och skämt :P

1. Du hörde mig förut, men kommer att höra mig igen, Sen dör jag, tills du ropar på mig igen Vem är jag? 2. En grönlandshund klarar väldigt låga temperaturer. Men vilken hund klarar väldigt hög temperatur? 3. En polis hade en bror, men brodern hade inte någon bror. Hur kommer det sig? 4. Hur kan man skriva hus utan u? Svar: 1. Ekot 2. En Hot Dog 3. Polisen var en kvinna. 4. Byggnad :P ------------------ 1. - Hon bröt förlovningen, hon ville inte ha mig längre. - Jamen berättade du inte om din rika farbror? - Jo just det - och nu är hon min faster. 2. - Jag hade en mardröm i natt, sa Lasse till kompisarna på bygget. Jag drömde att jag hamnade på en öde ö tillsammans med miss Sverige, miss Norge och miss Danmark. - Mardröm, skrek alla kompisarna i korus. Skulle det vara en mardröm? - Javisst, själv var jag miss Finland! 3. - Jag har hört att på vissa ställen i Afrika får man köpa sin hustru för en flaska konjak. - Hemma hos mej är det tvärtom. - Vada tvärtom? - Jo, jag får inte köpa en flaska konjak för min hustru! Ja, lite dåliga skämt och gåtor men jaja haha :P (tidsinställt inlägg) Kramar Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback