Utmaningen

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag vet inte ens vad jag gjorde igår

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Men va fan-

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Allt.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Trade mistakes - Panic! at the disco
Fall for you - Secondhand Serenade
Payphone - Maroon 5
Build God, then we'll talk - Panic! at the disco
Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off - Panic! at the disco

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Skänka pengar
Spara till framtiden
Spara till framtiden
Spara till framtiden
Och skänka pengar

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Ritar så mycket, det gör ont i armen lol
Sitter för mycket vid datorn
Läser för mycket Homestuck
Slår huvudet i något
Slå mig själv

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Lyssna på musik
Rita
Läsa
Skriva
. . . . .ÄTA-

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Korta kjoler
Klänningar (aldrig igen)
Hög klackad
vet inget mer lol

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Bilden på Minie <3 (en katt)
Min bamboo tablet
Min mobil
Min säng
Kylskåpet

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
men. . .
näe
trololololol

gjorde utmaningen: Monica
hejdåå!! :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback